Niektorí tvrdia, že jedinými áčkovými hrami z Poľská sú Zaklínač a Painkiller. Ak je to pravda, tak tento skladateľ sa chváli obomi. Zaklínača, Eve Online, depresívny krátky film The Ark a pár ďaľších vecí tvoril s Pawlom Blaszczakom, druhého Zaklínača s Krzysztofom Wierzynkiewiczom.
Vo svojom portfóliu sa chváli napríklad aj hudbou k reklame na Duracell, k hrám Necrovision a Infernal. Ba vlastne – načo toľká zbytočná skromnosť. Na svojej stránke uvádza, že za 15 rokov tvorby skomponoval alebo pomáhal pri 3000 trackoch, čo je okolo 150 hodín hudby. Tak ľahko si to skrátka nevypočujete.
Je jasné, že na prvom mieste je soundtrack Zaklínač alias The Witcher alias Wiedzmin. To je naozajstný celosvetový hit od našich susedov Poliakov. Aby sa k tomu ale vôbec dostal, muselo pretiecť veľa vody. Začínal v roku 1990 v podzemí. Patril k osobnostiam poľskej Amiga underground scény. Jeho staré demá sa hádam ešte aj dnes niekde nájdu, hoci doba už týmto psychedelickým zábavkám nepraje (niežeby voľakedy priala :)).
Pôsobí v elektronickej skupine Aural Planet, ktorá vydala už šesť albumov. Podľa všetkého pri tých etno-keltských a neviem akých aranžmánoch v Zaklínačovi asistovala výdatne technika, nielen klasické nástroje. Nehovoriac o elektrickej gitare, ktorú Blaszczak síce zviera na veľa fotografiách, ale asi je to tiež elektronika.