Corona Extra je pivo, čo túži po pozornosti ako Gréta, ale má talent Katarzie, charizmu Lukáša Perného a cenník Steva Jobsa. Skrátka – žltá voda z kukurice. A z ryže. A z nejakého emulgátoru č. 405.
V posledných mesiacoch mala Corona slušný marketing. A aj tak sme sa dozvedeli, že mexický výrobca krachuje – jeho americkí zákazníci sa boja, že z neho dostanú koronu. Podľa mňa Corona krachuje preto, lebo každý poriadny pivár ju má len raz v živote – keď ju ochutná prvýkrát a vzápätí sa rozhodne, že už ju viac nebude dávať do košíka. Áno, kúpite si to ako takú zaujímavosť, z grilovacieho kúta v Lidli, veľká sranda, hahaha, corona párty, a potom zistíte, že to pivo má grády ako seriál v Siedmom nebi s pedofilným hercom v hlavnej roli a je s ním zábava ako pri kolonoskopii.
V tom pive nie je absolútne nič. Nenamietam proti pivným nápojom (slabým imitáciám piva do horúceho počasia) – zvlášť v blížiacom sa lete budú hrať svoj skromný part vo veľkej opileckej kakofónii, ale ľahké pivné nápoje stoja tak 20 až 30 centov. Corona Extra stojí 2 eurá. Vodový lenivý fúzatý bezdomovec, bez duše, chute a že je v tom chmeľ sa dozviete len z etikety. Pena padá ako Róbertove preferencie, žiadna poriadna vôňa ani chuť – ale to len zato, že si radšej zapcháte nos, ako by ste to mali poriadne preskúmavať.
Preto je tu alternatíva, Gazda za 25 centov v akcii. A niečo mi hovorí, že v akcii je nonstop :). Za jednu Coronu si kúpite rovných osem gazdov a ešte si pochvaľujete, že to vašu sociálnu dávku ani veľmi nebolelo. Gazdu síce tiež veľmi nevoniate, je to niečo ako Topvar v osemdesiatych rokoch, ale aj tak už máte bunky v nose vypálené tak či tak. S Gazdom sa dá zažiť pekný večer, s Coronou sotva.