Dlhoočakávané a zhora-dole otestované Guild Wars 2 konečne vyšli a naozaj sa platí tak ako predtým len za hru bez mesačných poplatkov.
Akurát, že developerov prekvapilo, že maximálny level 80 bol pokorený ešte pred oným dátumom 28. 8. (niektorí hráči získali prístup o 3 dni skôr). Hádam sa nebude opakovať situácia, keď Bioware „zistili“, že ich hra je ľahká, každý ju hneď prejde a potom nastúpi všeobecná nuda, keď niet čo v hre robiť.
Istý Francúz si zohnal tím spolupracovníkov a expil ako fretka (asi si hru veľmi nevychutnal). Posledných 20 levelov mu už len kamoši nosili suroviny a expil craftingom – čo je prvá nepríjemnosť, ktorú autori okamžite po release museli opraviť, príliš ľahko sa dali získavať levely majstrovaním predmetov.
Na niektorých vážených spravodajských serveroch varujú – lepšie je počkať si ako hneď sa do hry vrhnúť. A majú pravdu – to je už známa pravda pri MMORPG – že časom sú oveľa kvalitnejšie ako na začiatku.